دانلود آهنگ جدید علی زارعی سو استفاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1393
بازدید : 153
نویسنده : رویای من

متن آهنگ جدید علی زارعی سو استفاده
قلب منو شکوندی رفتی پیشم نموندی
تموم زندگیم و آتیش زدی سوزوندی
دل به غریبه دادی ازم نکردی یادی
شکوندن غرورم واسه تو شده عادی
تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن
شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن
زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم
پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم
گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم
روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم
همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی
گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم
روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم
همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی
شعر آهنگ جدید علی زارعی سو استفاده
الهی که آب خوش از گلوت پایین نره
هر چی درده تو دنیا خدا سرت بیاره
با یکی در بیوفتی بگه دوست نداره
واسه تو باشه بی رحم بره تنهات بذاره
تو دلم پر از درده گونه هام خیسه خیسن
شاهکار تو ، تو تاریخ بایستی بنویسن
زندگیم شده نابود وقتی تو رو دیدم
پشیمونم یه عمری دنبال تو می دویدم
گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم
روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم
همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی
گول چشات و خوردم دل به تو من سپردم
روزی هزار هزار بار دق می کردم میمردم
همه چیم و گرفتی گفتی که بر می گردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی
اما تو از سادگیم سو استفاده کردی








 

 

آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128


سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم همکاری در فروش سبزگستر
آی پی رنک
محل کسب در آمد شما





RSS

Powered By
loxblog.Com